Žaidimų programuotojas su Unity platforma
Žaidimų programuotojas su Unity platforma
Žaidimų programuotojo su Unity platforma modulinė profesinio mokymo programa skirta parengti kvalifikuotą darbuotoją, gebantį kurti dvimačius (2D) ir trimačius (3D) kompiuterinius žaidimus, naudojant Unity žaidimų variklį, C# programavimo kalbą bei šiuolaikines skaitmeninės grafikos ir animacijos technologijas. Baigęs šią programą asmuo gebės kurti tiek žaidimų prototipus, tiek pilnai veikiančius, skirtingoms platformoms pritaikytus žaidimus.
Būsimieji žaidimų programuotojai mokomi:
-
Žaidimų kūrimo naudojant Unity aplinką ir C# programavimo kalbą;
-
Žaidimų projektavimo principų, scenarijų kūrimo (angl. scripting) ir komponentinio programavimo;
-
Objektinio programavimo taikymo žaidimų logikos ir sąveikų kūrimui;
-
2D ir 3D grafikos integravimo, animacijos sistemų kūrimo;
-
Žaidimų vartotojo sąsajos (UI) projektavimo ir kūrimo;
-
Žaidimų optimizavimo, testavimo ir derinimo (angl. debugging) įgūdžių;
-
Žaidimų publikavimo skirtingose platformose: Windows, Android, iOS, WebGL;
-
Darbo su versijų kontrolės sistemomis (Git) ir komandinio darbo aplinkoje.
Mokymo procesas
Mokymo procesas vyksta modernia įranga aprūpintose klasėse ir laboratorijose, naudojant naujausius įrankius: Unity, Visual Studio, Blender, Adobe Photoshop, Figma ir kt. Didelis dėmesys skiriamas praktiniam mokymui(-si), kuris sudaro daugiau nei 70% viso mokymosi laikotarpio. Praktinių užsiėmimų metu mokiniai kuria žaidimų prototipus, dalyvauja žaidimų kūrimo hakatonuose ir komandinėse dirbtuvėse.
Praktika ir įsidarbinimas
Praktika atliekama žaidimų kūrimo studijose, informacinių technologijų įmonėse, kūrybinėse agentūrose ar pramogų industrijos sektoriuje. Taip pat galimos Erasmus+ programos profesinės stažuotės užsienio įmonėse. Praktikos metu įtvirtinamos, tobulinamos ir demonstruojamos įgytos kompetencijos.
Karjeros galimybės ir tęstinės studijos
Įgijęs kvalifikaciją asmuo galės dirbti:
-
jaunesniuoju žaidimų programuotoju (Unity Developer),
-
žaidimų testuotoju,
-
kūrybinės komandos techniniu specialistu.
Baigus šią programą mokymąsi galima tęsti pagal aukštojo mokslo informatikos, multimedijos, ar skaitmeninių žaidimų dizaino studijų krypties programas.
Programos aprašas
Žaidimų programuotojo su Unity platforma modulinė profesinio mokymo programa
Informacija stojantiesiems:
Dvejus metus (I ir II gimnazijos klasėse) mokiniai mokysis pagal pagrindinio ugdymo programą visų 9 ir 10 klasių bendrojo ugdymo dalykų bei JavaScript programuotojo profesinio mokymo programos modulių.
Baigus II gimnazijos klasę (10 klasių) mokiniai įgis pagrindinį išsilavinimą ir toliau tęs profesinio mokymo programą kartu su vidurinio ugdymo programa III ir IV gimnazijos klasėse (11 ir 12 klasėse).
Per 4 metus mokinys įgis vidurinį išsilavinimą ir baigs profesinio mokymo programą, įgydamas JavaScript programuotojo specialybę.
Dvejus metus (III ir IV gimnazijos klasėse) mokiniai mokysis pagal vidurinio ugdymo programą visų 11 ir 12 klasių bendrojo ugdymo dalykų bei JavaScript programuotojo profesinio mokymo programos modulių.
Pabaigus 12 klasę mokiniai toliau mokosi specialybės dalykų.
Per 2 metus ir 3 mėnesius mokinys įgis vidurinį išsilavinimą ir baigs profesinio mokymo programą, įgydamas JavaScript programuotojo specialybę.