Tai Erasmus+ programos projektas profesinio mokymo mokinių ir personalo mobilumui, truksiantis 15 mėnesių, pradedant vykdyti nuo 2023 m. birželio 1 d. Šio tarptautinio bendradarbiavimo projekto metu 29 profesinio mokymo moksleiviai bei 12 profesijos mokytojų vyks į priimančiąsias mokyklas, įmones ir organizacijas įvairiose užsienio šalyse. Siekiant plėsti mokyklos tarptautinių partnerių tinklą, atlikę paiešką ir gavę rekomendacijas, pradedame bendradarbiauti su naujais partneriais iš Portugalijos bei Italijos.
Projekto veiklos
Pagrindinės projekto veiklos – tai pusantro mėnesio trukmės praktika įmonėse mokiniams bei savaitės trukmės 8 mokytojams profesinių kompetencijų tobulinimas darbo stebėjimo principu, 4 – numatyti kursai aktualiomis šių dienų temomis.
Projekto dalyviai
- 29 moksleiviai arba absolventai bei 7 moksleivius lydintys asmenys.
- 12 už profesinį mokymą atsakingų darbuotojų (bendrųjų ir specialybės dalykų mokytojai, už tarptautinį mobilumą atsakingi koordinatoriai, administracines arba profesinio orientavimo funkcijas atliekantys darbuotojai ir t.t.) bei kiti darbuotojai, dalyvaujantys organizacijos strateginėje plėtroje.
Pirmumas bus teikiamas mažiau galimybių turintiems moksleiviams ir mokytojams bei mokyklos personalui, kurie iki šiol nėra dalyvavę tarptautinėse stažuotėse, yra svariu indėliu prisidėję prie bendruomeninio mokyklos gyvenimo, pasižymi pažangumu ir poreikiu tobulėti.
Projekto rezultatai
Padidinta profesijos mokytojų kompetencija šiose srityse:
- pamokos planavimo;
- pasirengimo pamokai;
- mokymo diferencijavimo ir individualizavimo;
- mokinių vertinimo ir įsivertinimo;
- refleksijos;
- mokymo priemonių panaudojimo;
- mokymo metodų taikymo.
Stažuotė, tai galimybė atrasti naujų, populiarių darbo rinkoje kompiuterijos srities mokymo programų ar modulių. Kompetencijas patobulinę mokytojai, turės galimybę pasidalinti su kitais KITM profesijos mokytojais užsienio šalyse atrastomis ir taikytinomis idėjomis jų moduliuose, keičiant modulio turinį ar taikant įvairius metodus.
Šie rezultatai teigiamai paveiks profesinį mokymą, kadangi gerinant mokymo procesą, gerėja ir kokybė. To pasekoje, didėja profesinio mokymo aktualumas bei patrauklumas.
Atsižvelgiant į moksleivius, bus įgytos/patobulintos socialinės bei profesinės kompetencijos, reikalingos integruotis ne tik į darbo rinką, bet ir į visuomeninį gyvenimą.