Pereiti į pagrindinį turinį

Projekto numeris:

2021-1-LT01-KA220-VET-000029850

Projekto pradžia:

2021-12-01

Projekto pabaiga:

2023-11-30

Projekto koordinatorius:

Kauno informacinių technologijų mokykla

Partneriai:

Malta – The Malta College of Arts, Science and Technology

Latvija Profesionālās izglītības kompetences centrs „Rīgas Valsts tehnikums”

Šiaurės Makedonija – DUCOR „Partenija Zografski“

VET modules transformation to hybrid digital learning type and programming subject gamification for EU learners

Tai dviejų metų trukmės projektas apie moksleivių kompetencijas STEM ugdyme ir žaidimų technologijų integravimą į esamus programavimo dalykus profesiniame mokyme. Projekto idėja gimė kai Kauno informacinių technologijų mokykla po „Microsoft“ atliktų tyrimų pradėjo eksperimentuoti su įrankiais, kurie leidžia mokiniams išmokti koduoti žaidimų kontekste. Buvo taikoma Minecraft žaidimo integracija į mokomuosius programavimo dalykus, eksperimentuojama su įvairiais pratimais bei dirbama komandose, siekiant didesnio efektyvumo STEM ugdyme.

Be to, pradėjome skleisti idėją ir dabar bendradarbiaujame su ES partneriais, norinčiais dalytis gėriu praktika/žinios. Projektas linkęs būti novatoriškas, nes žaisdami mokysimės profesinių dalykų (koduodami), bet tuo pat metu laikantis mokymo programos. Programavimas, kompiuterių tinklai, operacinės sistemos, kompiuteris grafika ir kiti profesiniai dalykai bus mokomi Minecraft Education Edition (pagrindinė šio projekto dalis) aplinkoje.

Nors „Minecraft Education Edition“ kaip mokymo įrankis yra populiarus visame pasaulyje, bet profesiniame mokyme jis beveik netaikomas. Programavimas nėra lengva užduotis, tačiau tai viena iš perspektyviausių profesijų. Partneriai mano, kad ši metodika studentams turi daug privalumų: sumažėja abstrakcijos šiam dalykui reikalingas lygis, nes studentai gali patikrinti procedūrų ir kodinių sprendimų rezultatus konkrečiai ir realiai situacijos, atsirandanti motyvacija žiūrėti jų loginių konstrukcijų rezultatus realiame kontekste. Šiuo projektu sieksime į programavimo mokymą pažvelgti naujai.

Projekto pilotinis puslapis

Erasmus+


Projekto numeris:

2021-1-LT01-KA220-VET-000029850

Projekto pradžia:

2021-12-01

Projekto pabaiga:

2023-11-30

Projekto koordinatorius:

Kauno informacinių technologijų mokykla

Partneriai:

Malta – The Malta College of Arts, Science and Technology

Latvija Profesionālās izglītības kompetences centrs „Rīgas Valsts tehnikums”

Šiaurės Makedonija – DUCOR „Partenija Zografski“

Projekto naujienos

Programavimas naudojant „Minecraft“ profesiniame mokyme

Programavimas yra sudėtingas ir laiko reikalaujantis procesas, kuris gali sukelti ne tik euforiją, sėkmingai atlikus užduotį, bet ir nuobodulį, frustraciją ar pasidavimą. Minecraft Educat... Plačiau...

Tarptautiniai mokymai Šiaurės Makedonijoje

2022 metų gegužės mėnesį įvyko Erasmus+ projekte „VET modules transformation to hybrid digital learning type and programming subject gamification for EU learners" dalyvaujančių IT mokytoj... Plačiau...

Pirmasis Erasmus+ projekto partnerių susitikimas

Sausio 12-14 d. įvyko pirmasis tarptautinis programos „Erasmus+“ 2 pagrindinio veiksmo (KA2) strateginės partnerystės projekto „VET modules transformation to hybrid digital learning type ... Plačiau...