D-STEAM Careers
Projekto tikslai
-
Skatinti ir didinti susidomėjimą STEAM švietimu naudojant 3D printing technologiją;
-
Pakelti skaitmeninio raštingumo / pasirengimo žinių ir įgūdžių lygį naudojant 3D printing technologiją;
-
Kūrybiškos ir novatoriškos medžiagos, skirtos mokymo (-si) procesui ES lygmeniu praturtinti, kūrimas;
-
Ugdyti mokinių nestandartinį bei kritinį mąstymą, bendradarbiavimą ir problemų sprendimą, remiantis realaus pasaulio iššūkiais;
-
"Tiesti tiltus" tarp mokyklinio išsilavinimo ir darbo jėgos.
Projekto veiklos
-
3 tarptautiniai partnerių susitikimai (projektų valdymas);
-
1 trumpalaikiai darbuotojų mokymai (sukurtos mokomosios medžiagos įvertinimas);
-
1 virtualaus testavimo mokymai (sukurtos mokomosios medžiagos įvertinimas);
-
D-STEAM FEST parodos su mokiniais vietiniu / regioniniu / tarptautiniu lygiu;
-
6 dirbtuvės ir online webinarai vietiniu / regioniniu lygiu.
Projekto siekiai
-
Pedagoginės bazės plėtojimas;
-
Pamokų scenarijų kūrimas remiantis pedagogine struktūra;
-
Interaktyvaus dokumentinio filmo kūrimas;
-
Akademiniai moksliniai tyrimai;
-
Sukurtas profesinio tobulėjimo planas – praktikos vadovas.
Taip pat, siekiama skatinti mokytojus ir mokinius mąstyti "outside the box", kas paprastai reiškia problemų sprendimą naujais, novatoriškais būdais, sudėtingų situacijų permąstymą iš esmės ir iš įvairių požiūrio taškų, atsižvelgiant į keletą konkrečių sąlygų.
Finansavimas
Projektas finansuojamas Erasmus+ programos finansavimo lėšomis.