Profesinio mokymo ir mokymosi visą gyvenimą informacinių sistemų ir registrų plėtra
Pagrindinė problema – skaitmeninės priemonės, naudojamos profesinio mokymo įstaigose yra nepakankamos ir nesuteikia galimybių automatizuoti veiklos procesus.
Projekto tikslas – automatizuoti profesinio mokymo ir administravimo veiklos procesų valdymą, sudaryti sąlygas organizuoti bendrąjį priėmimą į profesinio mokymo įstaigas bei vykdyti profesinio mokymo sistemos stebėseną, modernizuojant esamus ir kuriant naujus skaitmeninius įrankius plečiant jų taikymo sritis.
To siekiant įgyvendinami šie uždaviniai:
1) Veiklos procesų automatizavimas. Modernizuoti esamus ir sukurti naujus skaitmeninius įrankius, siekiant automatizuoti profesinio mokymo įstaigų veiklos procesus ir sudaryti sąlygas bendrojo priėmimo į profesinio mokymo įstaigas organizavimui.
2) Stebėsena. Išplėsti Švietimo valdymo informacinę sistemą (ŠVIS), siekiant sudaryti geresnes sąlygas profesinio mokymo ir mokymosi visą gyvenimą stebėsenai vykdyti.
Projekto rezultatai:
- Išplėsta LAMA BPO informacinė sistema į BPIS informavimo, konsultavimo ir orientavimo sistemą.
- Parengta profesinio mokymo ir mokymosi visą gyvenimą informacinių sistemų ir registrų plėtros analizės ataskaita.
- Atnaujinta finansų valdymo ir apskaitos informacinė sistema.
- Sukurta virtuali profesinio mokymosi aplinka.
- Sukurta virtualios mokymosi aplinkos komponentė ugdymo profesinių informacinė sistema (VMAK UPIS).
- Naudojama profesinio mokymo(si) informacinė sistema (PMIS).
- Atnaujinti švietimo registrai (ŠR).
- Bus atnaujinama švietimo valdymo informacinė sistema (ŠVIS).
- Parengta profesinio mokymo ir mokymosi visą gyvenimą stebėsenos rodiklių analizės ataskaita.