Bendrojo ugdymo mokyklų 7-8 ir 9-12 klasių mokinių klasėms kartu su mokytoju rengiame profesinio konsultavimo renginius, kurių metu mokiniams vedamos įvairių specialybių pamokėlės nuotoliniu būdu. Tai puiki galimybė mokiniams praktiškai išbandyti planuojamą pasirinkti profesiją. Vienos pamokos trukmė 1-2 pamokos po 45 min.
Dėl pamokų laiko derinti su profesinio mokymo skyriaus vedėja Jolanta Andreikėniene, tel 8 37 201710, el. p. jolanta.andreikeniene@kitm.lt
Pamokos pavadinimas | Mokinių veikla | Mokytojas | Pamoka skirta | Su pamoka susijusios specialybės |
Leidinio kūrimas:
šriftas ir tipografija |
Pamokoje mokiniai sukurs leidinį. Susipažins su šrifto anatomija bei pritaikymu- šias žinias pritaikys praktikoje kurdami savo inicialus. Inicialų dizainus komponuosime lapuose pagal tipografijos taisykles. Lapai bus įrišami į knygelę naudojantis įvairiais leidinių rišimo būdais. | Grafinio dizaino ir fotografijos mokytoja Greta Vainauskaitė | 11-12 klasių mokiniams
|
Multimedijos paslaugų teikėjas
|
Muzikinio takelio kūrimas | Mokiniai išmoks kurti muzikinį garso takelį kurį galės pritaikyti kuriant dainas, bei garso dizainą. Sužinos apie muzikos kūrybos ypatumus neturint muzikinės patirties
|
Garso technologijų mokytoja Giedrė Teiberytė – Liaugaudė | 7-12 klasių mokiniams
|
Multimedijos paslaugų teikėjas
|
Garso dizainas Youtube turiniui | Mokiniai sužinos apie garso dizaino formules, bei apdirbimą ir pritaikymą youtube turinio kūrybai. | Garso technologijų mokytoja Giedrė Teiberytė – Liaugaudė | 7-12 klasių mokiniams
|
Multimedijos paslaugų teikėjas
|
„Minecraft“ veikėjo 3D modelis | Mokiniai sukurs populiaraus komputerinio žaidimo „Minecraft“ trimatį norimo veikėjo modelį, jį nuspalvins norimomis spalvomis ir projektą pavers į nuotrauką (angl. render). | Animacijos mokytojas Mantas Poška | 7-12 | Multimedijos paslaugų teikėjas |
Spalvinė kompozicija -abstrakcija | Mokiniai pamokoje susipažins su pagrindiniais nuotraukų ir vaizdų redagavimo programos įrankiais, grafinės planšetės valdymo ypatumais ir naudojant kompiuterinius išteklius, sukurs abstrakčią spalvinę kompoziciją | Dailės ir grafinio dizaino vyresnysis mokytojas Tomas Mykolaitis | 7-10 klasių mokiniams | Multimedijos paslaugų teikėjas |
Fantastinis gyvūnas | Mokiniai pamokoje susipažins su pagrindiniais nuotraukų ir vaizdų redagavimo įrankiais ir grafinės planšetės valdymo ypatumais. Naudojant kompiuterinius išteklius mokiniai nupieš fantastinį gyvūną.. | Dailės ir grafinio dizaino vyresnysis mokytojas Tomas Mykolaitis | 7-10 klasių mokiniams | Multimedijos paslaugų teikėjas |
Kompiuterinės grafikos pamoka | Šiai pamokai ruošinys – tai nuotraukos su jūsų atvaizdu. Pamokos metu išsiaiškinsite bendruosius darbo principus taškinės grafikos aplinkoje. Iš nuotraukų iškirpsite savo ar draugų atvaizdus ir įkelsite juos į pasirinktą foną., išsiaiškinsite kaukių paskirtį ir galėsite jas pritaikyti, retušuosite grafinius vaizdus. | Kompiuterinės grafikos mokytoja metodininkė Tivana Lukoševičienė | 9-10 klasių mokiniams | Multimedijos paslaugų teikėjas |
Smart nuotraukų galerijos kūrimas | Pamoka skirta tiems, kurie domisi WEB technologijomis. Mokiniai mokysis rašyti kodą. | WEB technologijų mokytojas metodininkas Martynas Kašelionis | 9-12 klasių mokiniams | Žiniatinklio programuotojas, Java programuotojas, .NET programuotojas, programinės įrangos testuotojas |
Virtuali realybė | Pamokos metu mokiniai susipažins su virtualia realybe, suvoks jos praktinį pritaikymą, galimybes, sužinos kuo skiriasi virtuali ir papildyta realybė, išbandys VR kūrimo aplinką. Kiekvienas dalyvis sukurs individualų 3D projektą. | WEB technologijų mokytoja Jolita Kuncienė | 7-12 klasių mokiniams | Žiniatinklio programuotojas, Java programuotojas, .NET programuotojas, programinės įrangos testuotojas |
Aplikacijos kūrimas su AppLab įrankiu | Pamokos metu mokiniai naudodamiesi JavaScript kalba ir blokeliais sukurs atvirutę, ar mokomąjį žaidimą-viktoriną. Programėlę galės nusiųsti draugams ar tėvams sugeneravę QR code. | WEB technologijų mokytoja Jolita Kuncienė | 7-8 klasių mokiniams | Žiniatinklio programuotojas, Java programuotojas, .NET programuotojas, programinės įrangos testuotojas |
Testuotojų pamokėlė | Pamokos metu mokiniai išmoks testuoti sukurtas aplikacijas, išbandyti internetinio puslapio DevTools priemones | WEB technologijų mokytoja Jolita Kuncienė | 9 klasių mokiniams | Žiniatinklio programuotojas, Java programuotojas, .NET programuotojas, programinės įrangos testuotojas |
Simple one page website (nesudėtinga vieno puslapio svetainė) | Pamokos metu mokiniai galės susipažinti su Bootstrap biblioteka, kurios pagalba jie galės sukurti internetinę svetainę, pristatyti savo požiūrį ar(ir) pomėgį, rašyti blog’ą, ar reklamuoti darbus (piešinius, fotografijas, rankdarbius ir pan.). | WEB technologijų mokytoja Jolita Kuncienė | 9-12 klasių mokiniams | Žiniatinklio programuotojas, Java programuotojas, .NET programuotojas, programinės įrangos testuotojas |
Namų ūkio apskaita | Mokinys pamokoje sužinos apie apskaitos istoriją, mokesčių rinkimą ir naudojimą, išmoks tvarkyti namų apskaitą, užpildys pajamų-sąnaudų žurnalą. | Apskaitos mokytoja Jolanta Bartašė | 7-10 klasių mokiniams | Visų specialybių mokiniams
|
Gyventojo veikla ir mokami mokesčiai | Mokinys pamokoje sužinos apie apskaitos istoriją, mokesčių rinkimą ir naudojimą ir išmoks tvarkyti gyventojo pajamų apskaita, užpildyti metinę gyventojų pajamų mokesčių deklaraciją (GPM308). | Apskaitos mokytoja Jolanta Bartašė | 11-12 klasių mokiniams | Visų specialybių mokiniams |
Tinklas kitaip | Greitai ir tiksliai mokiniai galės sukurti elementarų kompiuterių tinklą. | Kompiuterių tinklų mokytojas metodininkas Jevgenij Chomaniuk | 7-12 klasių mokiniams | Kompiuterių tinklų derintojas, arba besidominantiems tinklais (tame tarpe Java programuotojas, Programinės įrangos testuotojams, .NET programuotojams |
Žaidimas
INOVACIJOS+ MATAVIMAS+ TECHNIKA = P R O G R A M A V I M A S |
Per žaidimus mokiniai susipažins su kompiuterinės įrangos bei tinklų derinimu programuojant savo veikėją | Kompiuterių tinklų mokytojas metodininkas Jevgenij Chomaniuk | 7-10 klasių mokiniams | Visoms IT specialybėms |
Kompiuterio surinkimas per 30 min. | Rungtyniaudami mokiniai išbandys jėgas surinkdami savo svajonės kompiuterio krepšelį. | Kompiuterių tinklų mokytojas metodininkas Jevgenij Chomaniuk | 7-12 klasių mokiniams | Visoms IT specialybėms |
Kompiuterija ir internetas namų aplinkoje | Pamokos metus mokiniai išsiaiškins kokia įranga naudojama namų aplinkoje internetui naudoti ir pasiekti, sužinos apie tinkle esančias grėsmes ir būdus, kaip grėsmės rizikas sumažinti, savarankiškai jungsis ir valdys savo įrangą, įgis žinių apie IP, WiFi ir kitas interneto technologijas | Kompiuterių tinklų mokytojas metodininkas Andrius Zykas | 7-12 klasių mokiniams | Visoms IT specialybėms |
Įvadas į IP adresavimą, IPv4 ir IPv6, daiktų internetas | Pamokos metu mokiniai susipažįsta su Interneto veikimą užtikrinančia technologija IPv4, ir daiktų interneto galimybėmis | Kompiuterių architektūros ir operacinių sistemų mokytojas Aidas Jasionis | 7-8 klasių mokiniams | Visoms IT specialybėms |
Įvadas į Procesorių x86 ir AMD64 architektūra. Moore dėsnis ir procesorių kartos | Pamokos metu mokiniai supažindinami su CPU vystymosi istorija ir geometrine progresija ir Moore dėsniu. | Kompiuterių architektūros ir operacinių sistemų mokytojas Aidas Jasionis | 10-12 klasių mokiniams | Visoms IT specialybėms |
Maketavimo dirbtuvės: animuotas atvirukas | Pamokos metu mokiniai susipažins su Power Point programos darbo aplinka, išmėgins pagrindinius Power Point valdymo įrankius, sumaketuos animuotą atviruką laisvai pasirinkta tema. | Informacinių technologijų vyresnioji mokytoja Irma Dambrauskienė | 8-10 klasių mokiniams | Visoms IT specialybėms |
Maketavimo dirbtuvės: albumas | Pamokos metu mokiniai susipažins su MS Publisher programos darbo aplinka, išmėgins pagrindinius MS Publisher maketavimo įrankius, sumaketuosite albumą. | Informacinių technologijų vyresnioji mokytoja Irma Dambrauskienė | 10-12 klasių mokiniams | Visoms IT specialybėms |
Mobilios Android aplikacijos kūrimas | Mokiniai pamokoje išmoks susikurti mobilią aplikaciją nuo nulio. Moksleiviai pasirinks savo nuožiūra kuriamos aplikacijos temą (pvz.: futbolas, krepšinis, F1 ir pan.)., suras ir įkels į naujai kuriamą projektą logotipus ir ikonas, atitinkančius pasirinktą temą, sukurs pagrindinio lango dizainą ir paleis projektą per telefoną ir virtualų emuliatorių, sugeneruos programos apk failą. | Programavimo technologijų vyresnysis mokytojas Algirdas Kušlys | 10-12 klasių mokiniams | JAVA programuotojas, Programinės įrangos testuotojas, Žiniatinklio programuotojas |